donderdag 28 maart 2013

Workshop

Gisteren volgde ik een workshop bij Ikea. We maakten een omkeerbare handtas.
Het was een leuke ervaring!

Positieve punten:
- we leerden enkele extra tips en tricks
- we konden ervaringen uitwisselen met andere naaisters 

Negatieve punten:
- de stofjes waren al geknipt, je kon dus niet zelf een combinatie kiezen
- het stikzijde was niet echt bijpassend
- het moest allemaal wat snel gaan, en als ik snel moet stikken, zie je dat aan het resultaat
- de Ikea-machine kan toch niet tippen aan dat van mij

En dit is het resultaat:



3 opmerkingen:

  1. Maar het is wel mijn favoriete stof waarmee je de tas hebt gemaakt. En ze is mooi! Ik wist niet eens dat Ikea workshops gaf, ze gaan mee met de rage :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar het is wel een heel leuk tasje geworden! Ik wist ook niet dat je bij ikea workshops kon volgen:o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch een mooie tas zeg! Wist ook niet dat Ikea workshops gaf, ga dat eens opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen