woensdag 6 maart 2013

Jules

Jules is de klaspop van de oudste zoon. Voor afgelopen donderdag wist ik zelfs niet van zijn bestaan af. Blijkbaar gaat hij ieder weekend mee op logement bij een kindje, en moeten ze samen leuke dingen doen en hier een verslagje van maken.
In de veronderstelling dat Jules pas binnen enkele weken bij ons zou komen logeren, vroeg ik me luidop af of Jules dan ook een zelfgemaakt cadeautje wilde hebben. De zoon was dolenthousiast, en ik begon al te denken wat ik kon maken: een broekje, een jasje, een nieuwe rugzak, een toiletzakje,...
Tot er maandag een briefje in de agenda zat met de vraag of Jules dit weekend al mag komen logeren. Met een drukke agenda, en slechts 4 dagen te gaan voor het logeerpartijtje, is het een slabbetje met flockfolie-accentjes geworden. Nu maar hopen dat Jules zijn nekje niet te dik is...


(katoen: Ikea, fleece: Stoffenspektakel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten