dinsdag 26 maart 2013

Deal

Ik heb een deal gesloten met de oudste zoon. Een tijdje geleden heeft zijn beste vriendje zijn tut kapotgebeten, en ging sindsdien tut-loos door het leven. "Wat hij kan, kan ik ook", dacht de zoon, en hij beloofde plechtig dat hij zijn tut zou weggooien als hij jarig was.
Vandaag is het dus zo ver, tut weg. Mama had wel beloofd dat hij een extra cadeautje kreeg in ruil voor zijn tutje, en heeft daarom maar een knuffel gemaakt die de tut moet vervangen (patroon uit "Zachte knuffels van stof").


Benieuwd of het gaat lukken... De knuffel werd alleszins enthousiast onthaald...

4 opmerkingen:

  1. Ha! wat een geweldige deal! als ik je zoontje was zou ik mijn tut ver weg gooien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Niet gelukt dus... Een half uur wenen voor een tutje... Heb er dan maar eentje teruggegeven, mijn moederhart kon het niet aan. Hij heeft beloofd het morgen weg te doen, ik ben benieuwd...
      Nu ja, er is er nu sowieso al eentje weg!

      Verwijderen
  3. Ach laat die kinderen lekker tutten. Ze moeten al zo jong zo veel... mijn oudste is bijna 11 en haar bed ligt vol met knuffels en tutdoeken. Ik zie het probleem niet zo hoor.
    Je hebt er een prachtig knuffeltje van gemaakt... leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen