zondag 22 februari 2015

Klokje

Het naaien staat momenteel op een iets lager pitje (ik hoop dat daar snel weer verandering in komt...), maar ik ben volop mijn Cameo aan het uittesten.

Op het werk gebeurt het regelmatig dat ik vergeet dat het lunchpauze is, daarom werd er een klokje gekocht voor net naast het computerscherm. Ik wilde het een beetje persoonlijker maken, en twijfelde tussen iets met oren (mijn dagelijkse bezigheid) of iets met mijn hobby. Het werd uiteindelijk het laatste, ik koos voor een klosje garen met een naald, en een verwijzing naar mijn naai-naam.
De zonen plaatsten ondertussen ook al een bestelling voor op hun slaapkamer, maar ik twijfel nog omdat ik het tikken echt wel wat luid vind. Eerst daar dus nog een oplossing voor bedenken...

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tikkertje! Laat er jou vooral niet door opjagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan, ik heb enkel nog maar flock met de cameo gedaan. Dit is heel mooi. Maar zelf kan ik niet tegen een klok die tikt op de slaapkamer. Dus misschien toch iets anders bedenken voor je zoontjes. Ik zie echt mooie dingen verschijnen met de cameo.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al gewone klokken geupgrade met de cameo. Gewoon wat extra schroefjes opendraaien en je kan plakken wat je wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg origineel!
    De cameo is een zaligheid om mee te werken (spelen) hé...

    BeantwoordenVerwijderen