dinsdag 12 november 2013

Sjaal

Vorig jaar leerde ik breien met de Libelle breibox. Na 2 diertjes ben ik er echter weer mee gestopt (eentje is zelfs nooit volledig in elkaar gezet...)
Een paar weken geleden leerde moeke aan mijn 6-jarig nichtje hoe ze moest breien, en heb ik me er nog eens bijgezet.
Ik kreeg de smaak weer te pakken, en maakte een cirkelsjaal.



Het is maar een heel simpel sjaaltje (enkel rechtse steken), maar het is een begin! De wol voor sjaaltjes voor de zonen is ook al gekocht!

6 opmerkingen:

  1. Goed begonnen is half gewonnen! En je hebt nog een mooie kleur gekozen ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt en in een mooie kleur. Juist van de simpele dingen kun je veel plezier hebben met dragen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier ook zo eentje, met enkel rechtse steken. Een mens moet ergens beginnen hè. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu gaat jouw nichtje wel teleurgesteld zijn. Ze dacht dat haar sjaal eerder klaar zou zijn dan die van jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Het kriebelt hier ook om te beginnen breien...

    BeantwoordenVerwijderen