zaterdag 30 november 2013

Deurstopper

Afgelopen woensdag stond er bij Stik Nie Nau een deurstopper op het programma.

De stofjes voor het uiltje kiezen was moeilijk. Eerst wilde ik er eentje maken voor op de jongens hun kamer, maar welke stofjes neem je voor een jongensuiltje? Een uil in autootjesstof leek me maar niets. Ook bloemetjes wilde ik niet zo graag, dus werd het een uil in bruin- en beigetinten, dat past in onze slaapkamer.
(het keergat moest nog dichtgenaaid worden (een van mijn favoriete werkjes... ahum...), vandaar de gekke bobbel onder zijn vleugel)

Het was de eerste keer dat ik iets appliceerde, ik ben best blij met het resultaat!

Nu twijfel ik nog of er nog knoopjes op de ogen moeten of niet...

Het uiltje werd opgevuld met risotto (bij gebrek aan zand, zout of rijst) en kussenvulsel.

6 opmerkingen: