maandag 29 juli 2013

Vilten hoesjes

Eindelijk heb ik nog eens iets kunnen knutselen! Door de vakantie, de warmte, actieve zoontjes,..., was het er al even niet meer van gekomen.

Voor op reis leek het me handig om een telefoonhoesje annex portefeuille te maken. Ik vond hier een patroontje (dat ik wel wat aanpaste, hier geen hippe Iphone in het bezit, maar wel een antieke GSM, waar je mee kan bellen, bellen en bellen... ;-)). In het achterste zakje kan mijn GSM, vooraan wat geld en een bankkaart of identiteitskaart.



Al enkele keren vroeg ik de MDH of ik eens niets voor hem moest maken. Steeds was het antwoord: "bwa, nee, niet echt". Tot vorige week, toen kwam hij zelf met de vraag of ik een zakje wilde maken voor de badges voor het werk. Hoe of wat maakte niets uit, vilt of stof, zwart of groen, met of zonder accentje. Dit is het resultaat geworden:

En terwijl ik bezig was met knutselen, was zoon 1 enthousiast mee aan het kijken en vroeg hij ook een hoesje voor zijn GSM (zoon 1 is 3 jaar en heeft enkel een Duplo-telefoon :-)).


 

4 opmerkingen:

  1. Het beste vind ik toch wel het zakje voor de Duplo telefoon ;-) Schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, het zakje voor de Duplo telefoon is het origineelste, leuk gedaan :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, kindjes en het weer... Beide hartstikke welkom, maar het zijn wel afleiders voor creatievelingen.
    Mooie hoesjes heb je gemaakt. Handig zo'n badgeshoesje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel handig, en blije mannen in huis met hun hoesjes. super.

    BeantwoordenVerwijderen