zaterdag 13 juli 2013

Eindelijk en post

Vandaag zie ik eindelijk mijn kleine jongens terug! Ze zijn 4 dagen op vakantie geweest bij moeke en vake (voor de kleinste was het zelfs de allereerste keer in zijn 7 maanden oude leven dat ik hem een nacht niet bij me had). Ze hebben zich waarschijnlijk ontzettend goed geamuseerd, maar wat ga ik blij zijn als ik ze weer kan knuffelen! Van mijn voornemen om veel te slapen, veel te knutselen en veel te relaxen is niet veel in huis gekomen... Wel zijn de MDH en ik nog eens rustig iets kunnen gaan eten en een terrasje kunnen gaan doen, ook genieten!

Vorige week werd ik trouwens weer verwend met leuke verrassingen in de brievenbus.

Ik won de give-away bij Atelier Eem en vond een leuke egel-sleutelhanger (met nog wat extra´s) in de bus.


Wat ik haar retour stuurde, vind je hier.

Ook bij Else won ik een give-away. Zij stuurde een mooi armbandje op.
Else is een ongelooflijk sterke madam. Rond de tijd dat mijn leven op zijn kop stond door de komst van zoon 2, stond haar leven om een heel andere reden op zijn kop. Ze zit nog steeds op een rollercoaster van emoties, maar doet dat enorm goed! Else, hopelijk komt mijn virtuele knuffel aan!

Dames, bedankt!

2 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je de kinderen hebt gemist. Knuffel ze maar lekker.
    Wat ben je fijn verwend. Echt genieten!

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt toch nog al eens chance! Het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen