maandag 12 december 2016

Jarig, jarig, jarig

We hebben een heus verjaardagsweekend achter de rug (vrijdag mama jarig, zaterdag kinderfeestje, zondag familiefeest en maandag zoon 2 jarig), dus hier gaan wat verjaardagsposts volgen.


We beginnen met de schooltraktaties en klascadeaus.

Voor in de klas werd een autospeelmat gemaakt, en een sjaaltje voor de net geopereerde Nellie (poppenkastpop Nellie was een beetje kapot, en ik heb haar nekje genaaid op vraag van de juf).
 
 
 
 
 De traktaties (en ook wat andere dingen dit weekend) waren in Paw Patrol-thema.
Later meer van dat!

6 opmerkingen:

  1. Wat een topdag vandaag in de klas !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes! Fijn voor de kindjes dat je ook nog poppendoktertje speelt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, super zeg!! En naast naaien kan jij dus ook nog opereren! Wow! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Elke, wat een leuke blog! Zopas (via via) leren kennen, zal ik zeker volgen! Mag ik eens vragen waar je dat autospeelmat-stofje gevonden hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het stofje heb ik al lang geleden gekocht, ik dacht op een stoffenspektakel...

    BeantwoordenVerwijderen