vrijdag 11 juli 2014

Nog een T-shirt

Vorige week ben ik eindelijk nog eens naar de markt geweest. Wegens de verlofperiode stond er maar 1 stoffenkraam, en ik was zo goed mijn best aan het doen om er voorbij te lopen zonder te kijken. Tot MDH samen met zoon 1 stofjes begon uit te kiezen, toen kon ik het natuurlijk niet laten om mee te kijken...

Zoon 1 koos uiteindelijk een stofje voor hem en eentje voor zijn kleine broer (ja, hij is echt wel zorgzaam voor zijn kleine broertje!).

Het stofje voor zoon 2 werd verknipt, en een extra T-shirtje werd geboren!

Ik gebruikte eens een siersteek i.p.v. de tweelingnaald voor de afwerking van de zoom en mouwtjes.
"Neen mama, ik ga niet poseren! Je moet maar wat achter mij aanlopen als je foto´s wil maken!"
 
 

 

Patroon: Ottobre 3/2013, maat 92

8 opmerkingen: