woensdag 15 mei 2013

Knutselnamiddag

Een namiddagje knutselen met zoon 1 leverde wat stempels op. Gewoon een letter of tekening uit knutselrubber op een melkflesdopje kleven, en klaar is kees.


Weet er iemand trouwens waar ik grote stempelkussens kan kopen (aan een redelijke prijs)? Ik gebruik nu van die mini-stempelkussentjes, maar voor kinderhandjes is dat niet ideaal...

En vermits de temperaturen hier toch echt wel te laag blijven, en we stilaan uitgekeken raken op de winterkleren, werd er nog snel een nieuw T-shirt voor zoon 1 van een flockje voorzien. Hij mocht zelf de tekening kiezen, en ik ben blij dat het eens geen auto, tractor o.d. is! :-)

 

Volgens mij is zijn keuze wel beïnvloed door het weekthema op school (dierentuin)...

2 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Ik heb een groot stempelkussen van de boekhandel, ik geloof merk Pelikaan, € 7,50, maar die zou ik niet aanraden. De zwarte slaat steeds helemaal blauw uit.
    Ik wilde toch eens bij een hobbywinkel kijken, ik zie wel eens distress inkt in mooie kleuren, maar weet niet of dat een groter kussen heeft.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons in de Vavantas, spotgoedkoop (minder dan 2 euro), en keuze uit 1 of 2 kleuren per stempelkussen...

    BeantwoordenVerwijderen